Sooommmmarkänslor

Herregud vad sjuan har gott fort!! Asså det är bara 11 skoldagar kvar och sen är det fan SOMMARLOV!! Har mycket att göra innan dess. Måste nog ha en ny bikini så jag får väl ta och gå in på Gina och lite så. Kanske kollar nätet också?! När jag kommer hem ska jag se några avsnitt av Grey's. Ååh det är bara några avsnitt kvar... Typ 10/104 eller något sånt.. Jag har ju fyllt år. Av Ester och Hanna Lovisa fick jag denna otroligt snygga plansch. Har satt den i en ram och nu sitter den vid min säng:) Fick också massor av pengar, ansiktsmasker, örhänge, glas, bakbok, trisslotter och lite till! Jag gjorde en tårta på min födelsedag. Bild längre ner.
Love C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0