Let´s do this one more tiiiime:D

Då var det 365 dagar tills man fyller år nästa gång... Har haft en jätte bra dag. Jag fick pengar och bok med pennor och suddi. Vi hade so sista lektionen och då såg vi slutet av domumentären som vi började se igår. Eftersom alla lärare på vår skola skulle på kurs så fick vi sluta 14.20 istället för 15.00. Jag tog bussen hem och sen skypade jag med Nella. Jag bakade ju tårtbottnar igår som jag skulle göra en tårta på idag. Så efter skypandet så gjorde jag klart tårtan. Den blev kanske 20 cm hög och var väldigt god. Lisa och Linnea kom så lagde vi tacos. Jag skypade lite till med Nella. Vi bestämde vad vi ska ha med oss för kläder och sånt tills imorgon. Imorgon ska vi ju åka till Pigge-Lis och Lowis. Pecke har opererats så vi ska passa Lowis. Vi sover onsadag--> torsdag hos pecke. På torsdag kommer mamma och hämtar Pecke och Lowis och all deras packning. Jag och Nella tar bussen hem till oss. Torsdag--> fredag sover Nella hos mig. Fredag ska några tjejer komma hem till mig och mysa. Det ska bli riktigt mysssigt. De sover nog över. Nella har träning på lördag så hon åker hem och tränar. Nella sover även här från lördag--> söndag. Jag och Nella kommer att ha as kul. Ohh måste även berätta att jag anmälde mig till Långlägret med inriktning på sång idag. Och jag fick ett mail, som innebär att jag kom med på det konformationslägret. Och som tur var så kom Nella också med i det lägret. Pappa, farmor och Alf-Göran kom och åt tårta. Av de fick jag pengar. Eller av farmor fick jag även en as bra mat bok och glas som jag ska ha när jag blir stor. ( Ja jag vet att det är tidigt att spara, men det är bra att ha det redan nu:P) Pappa stanade här tills 20.30. Just mu ser jag på Malmöpolisen. Detta pogram är sjukt bra. Fast detta är avsnitt 4 av 6. Om ni vill se de andra 3 avsnitten så kolla in de här: http://svtplay.se/t/178181/malmopolisen . Första avsnittet är helt klart bäst! Rekomenderas! Av Lisa och Linnea fick jag en jättedöfin halsbandsberlock. Det är en silver platta med mitt namn på. Kommer bilder på alla mina paket sen. Men det kommer troligen på lördag för det är då jag ska ha vuxen kalas. Jag och Nella kommer nog att ta lite bebe bilder någon av dagarna på Lowan. HAr ni sett det här outsiders? Det handlar typ om sånna gamla tanter som åker ner till afrika länder och gifter sig med mörka män. Det är as ballt. Ja nu har jag skrivit ett helt "onödigt" inlägg om precis på pricken ALLT! Ja nu ska jag se slutet på Malmöpolisen.
Jag är inte så bra på att komma på vad jag ska skriva om. Så om ni har några idéer så släng jätte gärna in en kommentar på detta inlägg.
Love C

Kommentarer
Postat av: Ciaaaa

Stannade*

2012-05-15 @ 21:38:47
URL: http://ciaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0