Men Ååhh...

Har tyvärr glömt att blogga så sitter nu i soffan hos Pecke och Lowis och kom på, varför inte blogga lite?!:). Har ätit fried ris och glass och godis och sånt!! Det är såå gott med sånt som man inte ska äta... Igår fyllde bästaste Ning 28 år. Det var mysigt och vi gjorde saker man nog inte får göra. Vi skulle grilla på gården och hade tagit ner allt pick och pack, ja men grattis det börjar regna... Upp med alla saker igen och på med engångsgrillarna på loftgången. Men asså vi hade inte världens bästa grillmästare så grillarna blev inte grillar utan rökmaskiner... Ahahh men när det var grill/rök dags tog min syrra över och så blev allt bra:) även om hon är dum så älskar jag henne faktiskt! En av tjejerna som var här igår sa att sånna prickar jag har på armarna går bort om man tar kafésump på. Och jävlar vad mjuk man blev! Typ som bebishud!! Haha var på skate parken idag vid Turning Torso. Såå kul!! Har massor av bilder men eftersom det typ inte går att ladda in bilderna så får jag göra en bildbomb senare. Har typ inget speciellt att skriva mer än att jag saknar mina finaste kompisar just nu.. De har kul i alla fall. Får vara med nästa gång. Fristen ooooh läser världens bästa bloggar!! De skrivs av Annica och den andra av Marcelo!! Så bra!! Igår lärde Lowis sig att krypa! Hon bara låg på mage på golvet, Peckes iPhone låg en bit bort och Lowis kröp för att hämta den. Så nu jäklar är det dags att springer hus maraton för att följa efter knoddddden!! Aldrig varit så trött i heller så nu ska jag snart gå och knappa.
Love C


Kommentarer
Postat av: sara's hemligheter - att överleva våldtäkt

hoppas du haft en bra helg :)

2012-06-10 @ 09:00:08
URL: http://sarashemligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0