Dååålig uppdatering...

HejHej:)
Alltså det här med uppdatering vet jag tydligen inte vad det är... Men jag har så mycket att göra så jag glömmer att uppdatera. Fast det är inte bara det, bloggappen på mobilen är helt jävla dum... Man kan inte lägga in bilder och då är det inte lika kul. Så nu sitter jag framför en dator istället. Bilderna jag tar är ju på mobilen dessssutom. Jag har i princip varit hos Pecke och Lowis alla dagar sen sommarlovet börja. Shit, en sak är KATASTROFAL!! Jag har fortfarande inte badat  i havet än... :`( Förra året badade vi i mars för första gången.
I tisdags var jag med Lowis på bebis sim. Hon är såå sööt!! NU har hon dykt två gånger. Jag har passat Lowis nästa varje dag. Det var sån Thai-dag i folketspark förra veckan så då åkte Lowis,jag, Ning och Nitcha dit.
Jag och Emilie har gjort masssssssooooor av inbjudningskort till Lowis namngivning. Alltså Maaassooor. I måndags var vi hos Birgitt och Pecke klippte hennes hår.
Igår så passade jag Lowis och Lowali ( Lowis kompis som även hon är 8 månader). De är så söta! Vi var i parken och mös.
Idag så har jag varit och blivit färgad, klippt och fått extensions. När Pecke slutat jobba så ska vi till Henriks gård.
Imorgon åker min Bästaste Nella till England... Naaaaaaj inte alls kul att du ska vara borta tre veckor. Men du kommer att ha kul i alla fall!
Eftersom inte bloggappen tycker om att ge ut bilder så hoppas jag att bilderna kommer ut nuuu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0